Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Jajja.... vad göra?

Av Sara - 4 februari 2010 00:49

Det är frågan... vi får helt enkelt se vad som händer! Tiden får utvisa... japp!

Dagen har varit relativt seg.... har inte gjort så spec mycket. Var ner på stan och tog en liten fika med P... sen handla.. som alltid.. haha.. =)

All handling beror faktiskt på att vi nte har någon frys... haha! det är sant.. vi är en familj på 4 pers och vi har endast ett litet frysfack!! så därav all handling varje dag.

Blev iallafall klimpsoppa timm middag.. uppskattades av alla! Barnen med.. även om dom hellre hade sett spagetti med köttfärssås eller pannkaka på bordet varje dag! men faktiskt så är dom väldigt duktig på att pröva nya maträtter... och i de flesta fall så tycker dom att mammas mat är sååå god så ;)


Solade sen på em och for till syster ensväng.. Där höll Boppis låda..=) han pratar och grejjar.. han är så duktig!! Reser sig upp mot allt och går omkring med hjälp av möblerna.. =) duktig kille! Mosters lilla góbit!! *Tugga på*


Hon var iväg en sväng och handlade en sväng medans jag såg efter Boppis..  Han ställde sig och bajsade lite och sedan blev det bytning. En trött grabb grät och grät.. då kom han upp i min famn och somnade mot mitt bröst.. åå vilken mysstund!


När ja kom hem så hade mina egna barn full rulle här.. det skulle grejjas och packas.. haha =) Kiivan har ju nämligen simskolan imorgon och då måste vi packa ner badbyxor och handduk och tvål och sådant han behöver..

Sen så gick dom och la sig dom med... =) duktiga dom är... så stora!! =)


Hoppas eran dag har varit bra!!


Jessi..: Mitt bubbel är slut!! katadtrof!! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 2 mars 2010 19:08

Detta köpte jag idag..         Allt från Lindex.se   Köpte oxå ett par leggings som jag inte hittar nån bild på.. ;( och lite underkläder...=)   Bilder på Håret kommer senare!     ...

Av Sara - 20 februari 2010 22:48

Trött på människor som ska påstå att de bara vill en väl som sedan visar motsatsen. Trött på energitjuvar, såna man känner sig obekväm med.Jag har lärt mig att man ska omge sig av människor som vill en väl och som älskar en för den man är, som spride...

Av Sara - 13 februari 2010 14:42

Japp. Där sitter jag nu. Vid hennes dator i gästrummet. =) Trivs här.. mysigt på något sätt! Har som sagt varit här sedan igår em. Mamma kom hem från sjukhuset igår... och som vi upptäckte då så har ingenting gjorts.. det finns inte en vårplaneri...

Av Sara - 10 februari 2010 23:49


   Inte jag iallafall... vill bara skratta åt dig.. du är så fjantig... hahaha... kan bara tänka *IDIOT*... Hur kan du på fullaste allvar tro att du har rätt? hur kan du tycka att du är bra?? jag förstår inte.... jag skrattar åt dig!!     ...

Av Sara - 8 februari 2010 14:23


Fredagen... ja jag gjorde nog ingt spec alls.. inte vad ja minns iallafall.. lördagen.. var upp till mammsen en sväng.. =) drack kaffe med henne. Kände mig lite smått illamående.. lite uppkörd liksom. Tänkte inte så mkt på det, tänkte att jag var hun...

Presentation


Kanske skrattar jag nu? kanske gråter jag sen.. jag vill leva i nuet och inte ångra mig sen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej..men vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Avtryck!


Ovido - Quiz & Flashcards