Direktlänk till inlägg 2 mars 2010

Lite shopping..

Av Sara - 2 mars 2010 19:08

Detta köpte jag idag..       

 Allt från Lindex.se


Köpte oxå ett par leggings som jag inte hittar nån bild på.. ;(

och lite underkläder...=)


Bilder på Håret kommer senare!



 
 
zaida

zaida

2 mars 2010 19:13

snyggt snyggt !

http://zaida.devote.se

 
Ingen bild

jag

2 mars 2010 19:18

jättefina gumman! så söta så,skulle själv kunna tänka mig det där...färgen på första är ju så klockren!

 
anna

anna

2 mars 2010 20:15

Hejsan :)

Proteinet kommer från gymgrossisten.com. Denna kostar 569kr men kostade 499 när jag beställde, så man håller koll på när de blir lite extra pris. Den räcker väldans länge också och är ju rent protein, så de är bra =)
Flaskorna köpte jag på goldsgym, man ser dom från kassan, 50 kr styck kostar dom.
Hare bra.
Kram

http://annanylander.bloggagratis.se

 
Sandra

Sandra

4 mars 2010 22:18

Tack för tipsen, kamera är redan självklar ;)
Men det där med snabb energi/socker ska jag fixa, bara hoppas karln låter det ligga kvar där i väskan och inte äta upp det :P Hehe.

http://raskaana.blogg.se

 
Ingen bild

-Tess-

7 mars 2010 19:56

Superfina kläder, kommer passa finfint på dej :) Tycker extra mycket om bild nr 2 ... snyggt till leggings :)

Hade bra gumman!
Tänkte jag skulle komma upp någon dag, men får bli när Felicia är hos pappa...eftersom hon är allergisk mot katter :(

Kram kram från oss

 
sara

sara

14 mars 2010 22:19

ingen fara hörrö, vi ska byta ut dom ändå! så det är bara att hämta bordet om du så vill..

http://www.lillknappen.blogg.se

 
JOhanna

JOhanna

22 mars 2010 08:45

Jaa jag sola där om jag nu solar :P
Hmm, jasså var de längesedan dom bytte!
Fan va dåligt ! Kanske man ska sola på bahuset då?
Kram

http://johannaaslund.bloggagratis.se

 
Madde

Madde

22 mars 2010 12:48

Tack så mkt Sara de känns skönt att veta att folk tkr man gör det bra. I vissa stunder känns de som allt går bakåt! men jag fortsätter jobba mig och Nova framåt vi ska må bra! Kramar

http://madelenestromqvist.bloggagratis.se

 
Thiaba

Thiaba

15 april 2010 11:36

Tack vad snällt skrivit , hoppas nu bara att anmälan inte blir nerlagd:) ja kom gärna ta med dig folk också! hehe mkt vår grejer är det också:)

http://thiaba.bloggagratis,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 20 februari 2010 22:48

Trött på människor som ska påstå att de bara vill en väl som sedan visar motsatsen. Trött på energitjuvar, såna man känner sig obekväm med.Jag har lärt mig att man ska omge sig av människor som vill en väl och som älskar en för den man är, som spride...

Av Sara - 13 februari 2010 14:42

Japp. Där sitter jag nu. Vid hennes dator i gästrummet. =) Trivs här.. mysigt på något sätt! Har som sagt varit här sedan igår em. Mamma kom hem från sjukhuset igår... och som vi upptäckte då så har ingenting gjorts.. det finns inte en vårplaneri...

Av Sara - 10 februari 2010 23:49


   Inte jag iallafall... vill bara skratta åt dig.. du är så fjantig... hahaha... kan bara tänka *IDIOT*... Hur kan du på fullaste allvar tro att du har rätt? hur kan du tycka att du är bra?? jag förstår inte.... jag skrattar åt dig!!     ...

Av Sara - 8 februari 2010 14:23


Fredagen... ja jag gjorde nog ingt spec alls.. inte vad ja minns iallafall.. lördagen.. var upp till mammsen en sväng.. =) drack kaffe med henne. Kände mig lite smått illamående.. lite uppkörd liksom. Tänkte inte så mkt på det, tänkte att jag var hun...

Av Sara - 4 februari 2010 21:32

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.pratade  med min dotter om att hon skulle sova!! Det sista du sa högt? hmm... jag gäspade nog baraVad har du druckit idag? vatten, kaffe och puckoVad var det senaste du åt?  Äpple Vad var det senaste du köpte? ...

Presentation


Kanske skrattar jag nu? kanske gråter jag sen.. jag vill leva i nuet och inte ångra mig sen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej..men vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Avtryck!


Ovido - Quiz & Flashcards